Oh yes.


Jag var och såg Harry Potter and the Deatly Hallows med hela min fantastiska klass i torsdags och jag är helt mind blown av hur bra filmen var. Jag hade förväntat mig enorma saker och ändå lyckades filmen leva upp till min förväntan bara det bevisar hur grym den var. Visst, det var mycket som var annorlunda från boken, väldigt mycket, men det gick ändå ihop. Det jag tänkte på när jag lämnade biosalongen var inte "vad mycket de ändrat" utan "fysatanvadbrasommarenmåstekommafortojvilketbraställedebrötpåojojojoj" jag vill inte spoila för de som inte sett filmen ännu så jag kan inte göra någon utförlig "recention" men jag blev helt tagen av hur bra de alla spelade, speciellt Emma Watson, det var så hjärtskärande. Jag grät mig igenom halva filmen, älskade hur sliten Lucius Malfoy var, Neville var bad-ass som satan och varenda scen var guld värd.

Jag är så satans pepp på del 2 nu, den delen kommer vara så satans episk!

Kommentarer
Postat av: julia

den är verkligen helt fantastisk, älskade den från första scenen. Och var verkligen inte mycket som var ändrat, men det kunde dom ju inte göra heller. Jag började gråta nästan direkt och fortsatte hela filmen. Men det är ju så känslosamt, det är något man växt upp med och nu ska det ta slut.

2010-11-20 @ 17:27:47
Postat av: M i c k a

kan inte göra annat än att hålla med dig i hela inlägget, mind blowing!

2010-11-20 @ 21:20:15
URL: http://niintendo.blogg.se/
Postat av: moa

när jag kommer hem till dig SKA vi se fyran, femman och sexan!!!!!!!!!! hahah känner mig helt dålig som inte sett :(

2010-11-28 @ 01:21:16
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0