fucking snow.

Hejhej, här är jag, fast hemma pga. snön. Det är inte så trevligt som man kan tänka sig, jag har som sagt 1000 saker att göra så det är inget gött ligga-i-sängen-mys vi snackar här. Jag kämpar med talet jag ska hålla på fredag och det känns som jag inte kommer någonstans, jag bara ordbajsar, vilket jag gör ganska ofta nu för tiden. Jag orkar helt enkelt inte bry mig, bara jag får det gjort så jag aldrig behöver göra det igen. Det positiva är att jag hunnit göra samhällen, religionen och en jävligt bra bit på svenskan dessa dagarna.

Idag bokade jag säsong 5 av Supernatural och fick 30 kr rabatt för att jag köpt Supernatural där ifrån tidigare, väldigt najs. När all skit med skolan är över så hade jag tänkt fira med att sträck kolla på säsongen.


Kommentarer
Postat av: Elvira

Själv kollade jag klart på säsong 5 häromdagen (beställde den på importblu-ray förut) och har nu börjat kolla om alla säsonger. Supernatural är verkligen en serie som går att kolla på om och om igen.

2010-11-24 @ 15:58:05
URL: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0