the fuck is this, the fuck is that?

Idag har jag varit så satans sur och deprimerad hela dagen så därför har jag varit ganska otrevlig mot folk utan anledning, jag är ledsen för det. Det är det här satans vädret, den satans kylan och den satans bristen på London awesomeness som gör att det blir så här jävla fel, jag hatar att vara sur och irriterad på folk hela tiden. Jag behöver emigrera, någon som är på?

Idag har jag varit hos Jannika iaf, dagens stora höjdpunkt, det är alltid lika kul att träffa henne. Jag klagade, hon lyssnade (hon är den enda som verkligen lyssnar och ger mig råd när jag klagar) och sedan såg vi Prinsessa och skrattade. & hon tyckte om sin present, en flaska med Tru Blood.

& imorgon kommer säkerligen säsong tre av Supernatural och då ska jag sjunka ner i ett varmt duntäcke, dricka te, äta smörgås och glömma bort skitvärlden ett tag, jag behöver det.

Kommentarer
Postat av: moa

Vi kan glömma bort tillsammans. Verkligheten är obehaglig. Vi kan emigrera. Vi kan äta godis och hata världen tillsammans. Vi kan kasta bort alla äckliga dagar och glömma dem föralltid.

2010-11-10 @ 12:37:15
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Julia

Får vi se bilder från London? :D

2010-11-10 @ 14:43:56
Postat av: Elvira

Supernatural är mitt botemedel mot sådana dagar! :)

2010-11-10 @ 15:00:19
URL: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0