Det värsta jag någonsin sett

Idag har jag sett något så jävla hemskt att bilden aldrig kommer försvinna från min näthinna. Jag kollade runt på tumblr som vanligt och såg en bild där en tjej gosade med en katt och det var sött såklart, det var ju en katt! Men när jag scrollar lite längre ner ser jag något så brutalt att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Den här tjejen son nyss gosade med katten börjar stampa på den med sina klackskor. Inte nog med det, sedan tar hon sin klack och kör den rätt in i kattens öga och tillsist har hon stampat ihjäl den. Jag kan inte beskriva alla de tusen känslor som strömmade över mig såfort jag sett den sista bilden.
Det där jävla aset hade torterat den stackars hjälplösa katten till döds och skrattade åt det. Det sjuka jävla svinet. Jag kan inte förstå, kommer aldrig förstå hur någon kan göra så mot någon? En söt liten katt som bara ville gosa blev ihjältrampad av en stilettklack medans hon som gjorde det bara skratta. Förstå hur ont stackarn hade, hur den bara skrek hjärtskärande och subban bara skrattade. Jag är så jävla förbannad och så jävla ledsen. Jag vet inte vad jag ska ta vägen med all min ilska, den är så satans bubblande. Vad är det för jävla värld vi lever i då folk kan göra så här? fyfan!

Sen jag kom hem för en timme sedan så har jag bara gosat med mina älsklingar så mycket jag kunnat och de viljat. Om något skulle hända dem, vad fan skulle jag ta vägen? Om jag kunnat få tag på den jäveln som gjorde så mot den lilla katten så skulle jag göra mot henne så som hon gjort mot katten. Hon borde fan få veta hur det känns att vara så rädd och ha så ont.

Kommentarer
Postat av: sandra

nej fy fan... jag gråter som en liten fontän härborta när jag läser. det gör ont i hela mig. vad rör sig i den där människans äckliga huvud? hur sover hon om natten? neej vad obeskrivligt ledsen och arg jag blir.

2010-10-11 @ 18:05:19
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Elvira

sådana människor skrämmer mig. de kan göra sådant utan att känna någon form av humanitet. jag kan inte förstå mig på dem, och jag kommer aldrig att försöka heller.

2010-10-11 @ 18:56:25
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: Älun

behöver jag säga något..?

Tycker sånna människor inte förtjänat rätten till ett liv

2010-10-11 @ 21:45:42
Postat av: moa

Jag blir så jävla rädd när jag läser sånt här. Vad är det för sinnessjuk värld vi lever i där människor faktiskt kan göra något sådant? Och jag som ändå trodde på någonslags moral i människor, tills man får reda på att sånt här sker. Att en människa kan helt utan känslor bara göra sådär? Blir så jävla förbannad. Så arg och fruktansvärt ledsen.



Och minst sagt rädd. Vart ska det leda? Helvete vad obehagligt. Hatar det, hatar det så mycket att jag vill döda människorna som gör sådär.

2010-10-12 @ 09:26:55
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: M i c k a

Fy fan för mänskligheten... :/

2010-10-12 @ 11:32:41
URL: http://niintendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0