I'd love me some dean.

Idag, mina vänner, fick jag Supernatural säsong 2 och jag dog redan i första avsnittet, än är det inte riktigt samma kvalité på avsnitten som i säsong ett men samspelet mellan the winchesters är helt fantastiskt. Dean är bäst, som vanligt och jag älskar hans lite mjukare sida very mucho. Jag sa att jag inte skulle se hela säsong två denna veckan men ärligt talat, jag vet inte om jag kommer klara av abstinensen. & på tal om abstinens, jag vill att Criminal Minds säsong 5 ska komma på dvd till sverige snarast! Varför ska vi vara så sega på allt?

Nu ska jag bara se ett sista avsnitt av Supernatural medans jag pluggar till provet imorgon, sedan ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Elvira

säsong 1 och 2 av Supernatural är mina favoritsäsonger. sen tycker jag det blir lite för mycket "himlen och helvetet"-tjafs. men är den en utav ens favoritserier så är det svårt att sluta titta, plus att Sam och Dean är helt underbara tillsammans.

2010-10-26 @ 15:05:25
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: Katrine (love-does-not-exist)

Hey!

I hate the fact that season 5 is late here in northern-Europe. I want it on DVD nooooooow!

2010-10-26 @ 22:37:15
URL: http://matthe-g-gubler.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0