Let me introduce to you ... HARRISONGUM!

Jag hade som sagt en väldigt konstig men rolig torsdag förra veckan. Jag, Elin, Miriam & Louise gick hem till Elin för att filma ett ännu hemligt projekt, vi gick till Willys och köpte nödvändigheter *host* och var allmänt peppade men när vi kom tillbaka till elin så kunde vi inte hitta kameran vi skulle filma med. Elin letade förjäves utan resultat och tillslut gav vi upp, drack varm choklad, åt gott och spådde varann med tarotkort. Det var väldigt .. intressant. Vi hittade på massa dumheter och tillslut hittade vi kameran, vi gjorde inte det vi skulle dock, vi kom bara upp med denna otroligt intressanta youtube video. Det är jag som filmar, elin spelar gitarr och ja, louise och miriam hänger i bakgrunden :D


(ja, den som skrattar högst, är jag ._.)


Kommentarer
Postat av: Louise

Najs! Vi måste göra den vi tänkte snart! :D

2010-10-04 @ 21:43:46
URL: http://enogdeknut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0