the end is near

Olivia har varit här i helgen och det har varit awesome. Vi har sett på mycket film, bakat världens godaste muffins och shoppat loss i skövde (bilder kommer, hell yeah!) och bra haft det ... awesome. I torsdags hände det en del kul grejer also men mer om det senare.

Jag tänkte mest skriva här för att berätta att en av mina favoritfilmer går på 6an just nu, the guardian. Jag har alltid varit en sucker för Kevin Costner och jag gråter varenda jävla gång jag ser filmen (och det är många gånger). Så .. se den!

Jag vill verkligen, verkligen, verkligen inte gå till skolan imorgon.

Det är inte mänskligt att vara såhär exalterad över något.

Kommentarer
Postat av: Elvira

åh, vad jag kommer att sakna Harry Potter efter att den sista filmen har visats. kommer förmodligen läsa om böckerna och se om filmerna och intala mig själv att det fortfarande finns kvar.

2010-10-04 @ 12:29:22
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0