very pretty sure

Jag är så där härligt sjuk, denna gången tillsammans med min broder. Han smittade mig så han får skylla sig själv tycker jag. Men hey, jag ser det från den ljusa sidan, jag kommer nästan säkerligen inte vara sjuk nästa vecka då jag är i London. Kan ni tänka er, det är bara 4 dagar kvar tills vi åker, Louise och jag. Jag kan inte börja förklara hur exalterad jag är.

Nu har jag bara 4 avsnitt kvar på Supernatural också och jag tar tillbaka allt jag sa tidigare, avsnitten blir bättre och bättre. Sam och Dean är ungefär 1000 gånger roligare, charmigare och grymmare än innan. (även fast sam är lite gnällig) Såfort jag kommer hem från London blir det att beställa säsong 3, jag måste. Om jag själv inte hade sagt att jag måste köpa nästa säsong så skulle min mamma och min bror tvingat mig, det kan jag lova. Min far är också lite fast men han vågar inte riktigt erkänna att han tycker om något så "löjligt" som en serie. Han är väldigt engagerad i avsnitten, han skrattar, skriker och påpekar saker han tycker är löjligt, det har han aldrig gjort förut. OCH! Det säkraste sättet att veta att min pappa tycker om det, han har inget emot att vi ser på supernatural istället för nyheterna. Om ni kände min pappa hade ni inte trott era öron. & ja, jag lovar att sluta tjata om supernatural i varenda inlägg.


Jag säljer min själ till den som ger mig Dean och hans bil. tack på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0