Happy Birthday Hermione Granger

Idag, mina vänner, har jag varit hos min kusin och hon har klippt mitt ack så slitna hår så nu känns det lätt och fräscht. Jag toppade mig bara och klippte upp lite lagom sådär, precis i tid till skolfotograferingen på onsdag. Vi fick fika och jag klappade hennes stoora katter! seriöst, det måste varit de största katterna jag någonsin sett, söta som satan såklart. Måste dit oftare.
Ny design har jag, igen. Headern består av mina två favoritpersoner atm, Emma Watson och George Craig under en photoshoot med älskade Burberry. Jag gillar det gråa.

Nu ska jag gosa med mina egna katter medans jag ser på How I met your mother, bra grejer.


hela min tumblr dashbord är full med gratulationer till Hermione idag. fantastiskt.


Kommentarer
Postat av: moa

jättefin design!

2010-09-20 @ 12:20:35
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0