crimson and clover

Igår såg jag på Letters to Juliet, det var en mysig film, sådär tönt-romantisk men ändå väldigt vacker. Jag störde ihjäl mig på hennes fästman dock, vilket antagligen var meningen att man skulle göra men jag tror jag störde mig överdrivet mycket på hans beteende. Anywho, de som älskar vackra filmer med massa romantik, brittiska män och  har en förkärlek till italien kommer antagligen gilla filmen.

På kvällsordningen idag:
- se the runaways.
- nörda runt med nyfunna vänner på tumblr.
- läsa en bok.

jag är väldigt tveksam om Kirsten Stewart klarar av att spela en tuff roll. det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: M i c k A

jag somnade på Letters filmen :P men runaways ska jag nog ta mig tid att se imorn :D verkar nice.

2010-09-18 @ 20:05:56
URL: http://niintendo.blogg.se/
Postat av: Elvira

såg Remember Me denna kväll, och innan den började var det en trailer till "... Juliet"-filmen. dock blev jag inte särskilt sugen på att se den. men The Runaways måste jag se sen, har ingen större förväntning men är ändå rätt sugen på att se hur den är.

2010-09-18 @ 21:37:01
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0