at the 6 diner

Det har varit en bra dag, på vägen till skolan såg jag hela sveriges tranor flyga mot varmare breddgrader, det gjorde mig varm i hjärtat. (jeez, jag låter som min kusin)

"Jag skulle vilja ha en havreboll med smak av mocca och chokladöverdrag med kokos"
"Du menar en chokladboll?"
"Nej! en havreboll med smak av mocca och chokladöverdrag med kokos!"

Idag ska jag även flytta ut ur mitt rum, in till ett annat för jag ska ge mitt eget rum en rejäl makeover. stay tuned för resultatet. & nu mina vänner, ska jag äta pannkakor med hallonsylt. ciao!




Kommentarer
Postat av: moa

hahahahaha en havreboll med smak av mocca och chokladöverdrag med kokos

2010-09-27 @ 21:29:05
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0