Will you join the final battle?

Igår släpptes det en helt ny trailer till DH och såklart missade jag den eftersom pappa satt här men det första jag gjorde i morse var att kolla upp den, tappa andan och ladda ner den. Kolla här (och titta med hög volym för guds skull!)

När jag såg den första gången i morse så fick jag gåshud som aldrig förr, jag kunde knappt andas och redan vid 0:30 började jag snyfta lifte försiktigt och vid 1:30 så grät jag. Jag vet, de flesta kommer tycka att jag är värsta tönten men jag kan bara säga att jag gråter till ALLT! och jag överdriver inte + att det är ju för helvete Harry Potter vi snackar om! Jag dör av längtan och jag vill ha 19 november nu!

Kommentarer
Postat av: Amalia

åh herregud. Nu gråter jag! Längtar ihjäl mig ungefär. :'D

2010-09-23 @ 22:26:08
Postat av: sandra

hjälp. jag måste nog läsa om sista boken innan dess, för även när jag ser den här trailern så kommer jag inte ihåg någonting i princip.

2010-09-23 @ 23:13:48
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Elvira

kikade på trailern denna kväll och åh, som jag längtar.

2010-09-25 @ 17:35:37
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0