you need coolin', baby, i'm not foolin'

Igår hade vi skolfotografering och vi tog klassfoto med mustascher :D Vi fick även ha dem på våra enskilda foton så självklart var jag tvungen! Ni får se bilder när jag laddat upp från kameran och när jag får välja bilder över internet. yeay! På eftermiddagen drog jag och Louise till skövde för att köpa henne ett par skol + gå på bio. Vampyrer Suger blev det, vi var 4 personer i salongen och filmen startade inte. De visade bara reklamen och sedan var det svart i ca 5 minuter innan en av oss fyra i salongen gick och sa till. Filmen startade och efteråt var jag besviken, alla de roliga sakerna visades redan i trailern, visst den var helt okej men inte värd den summan pengar.

Idag fick jag presenter av Louise! weei! bilder kommer när jag som sagt, orkar ladda in dem i datorn. Men jag blev/är väldigt, väldigt glad! Dagen har även varit riktigt bra, jag har nästan fått klart femstensringen (snart får ni även bilder på smycken jag gjort) och sedan ska jag börja med mitt projektarbete. spännande, spännande.
Dagen till ära så följde jag med Jannika hem och jag har haft en helt awesome dag där. Vi har lekt med kattungar, gosat med hundarna, flummat järnet, lekt med hundarna, sett på film, sett på idol och diverse andra program, sjungit lite och bara haft det allmänt awesome! Måste göras snart igen, mycket snart.

Imorgon ska jag på bio igen och på söndag kanske det blir bokmässan om allt löser sig. fan vilken underbar vecka jag har! Älskar att vara såhär lycklig.

Ja, ungefär sådär känner jag mig.

Kommentarer
Postat av: sandra

åh jag blir så glad när du är glad. :)

2010-09-23 @ 23:15:39
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0