Poison or Pitiful. Whatever's more pathetic.

Först och främst undrar jag hur alla spammare hittade till just min blogg en dag som denna och sedan undrar jag just över denna kommentaren från någon som kallar sig ellie:

OMG! KOlla in slampan *bloggnamn* så jävla pinsam och nu har hon erkänt att hon strippar med. Hjälp mig att försöka få denna blogg nerlagd!

typ skriva att hon e ful äcklig osv.


Jag kan tycka att det är du som är ful och äcklig när du kommenterar sånthär anonymt på bloggar. Det är jävligt patetiskt och det är bara osäkra männiksor som trackar ner på andra. Håll du reda på ditt eget liv istället så kan hon hålla koll på sitt och jag på mitt. tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0