Abby, Jimmy och Henry som gömmer sig i skogen.

Idag bokades flygbiljetterna till resan som ska göras till Birminham i höst så det känns så jävla nära nu! Nu fattas bara bokning av hotell och sedan är allt klart för avresa. JAG ÄR SÅ SATANS PEPPAD!
Men! innan vi ska på den resan så bär det av till Österrike med hela vår kära klass på söndag där vi ska stanna tills på onsdag. PARTEY!

Gårdagen var även den väldigt trevlig, vi samlades som vanligt hos elin där vi åt gott, tittade på Harper's Island och gjorde en ... öhm... video. Den ligger uppe på youtube och den ser ut ungefär såhär:

Jag måste tilläga att vi är väldigt trötta under denna disskutionen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

gud vad jag saknar dig nu marina!!!!! du och dina "men gud". det var så längesen jag fick höra ett sånt.

2011-04-14 @ 20:55:02
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0