I got a pocket, got a pocket full of sunshine.

Idag hade jag kunnat vara hos Jannika istället för att sitta hemma och deklarera och sortera viktiga papper, men man kan inte alltid ha tur här i livet. Samtidigt håller jag dock på att skapa en studentpepp-lista på spotify, jag kan inte förstå att det är 6 veckor kvar till studenten. sex fucking veckor! i och med det så ska jag till Göteborg imorgon där jag ska leta efter balklänning, studentklänning och alla andra tillbehör. På kvällen ska det firas Valborg på plantis , Miriam och Elin ska göra fjortishänget osäkert, jag tänkte what the fuck och hänger på.

Igår var det en fin dag, både under och efter skolan. Jag och Miriam lagade underbart god mat och såg sedan på hyrfilm, det blev Wild Target och Get him to the Greek. Två relativt underhållande och roliga filmer som jag skulle kunna se mer än en gång, vilket är ett ganska bra batyg i komedigenren.

Eftersom jag såg Easy A haromdagen så tänkte jag dela med mig av den satans låten som satt sig klamrande fast i huvudet på mig.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Åh, jag älskar den där scenen!

2011-05-01 @ 11:59:11
URL: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0