only the good die young

Denna dagen har lyckats vara helt fantastisk utan att det hänt något över huvud taget. Jag har börjat på något jag velat göra väldigt länge och jag har har fixat så jag slutar tidigt imorgon. & ja, idag är det Dean Winchesters födelsedag och den firas all over tumblr, folk är helt jävla galna. Jag är ganska trött på att se "Fuck me Dean, it's your birthday" men jag har vettigare saker att klaga på.

I just realized. I haven't died this week.
- It's only thursday, there's still time.

Kommentarer
Postat av: moa

"Denna dagen har lyckats vara helt fantastisk utan att det hänt något över huvud taget" vilken underbar mening, jag blir så glad!



och svaris::::: du vet ju att min framtand är helt skev? eller att jag slog ut den när jag var liten och så nu ska de börja göra en permanent lösning vilket innebär att de måste dra ut framtanden som de gjorde idag. och då behövde de skära och sy en massa (huhu) och när det har läkt ska jag få räls = WÖÖÖÖÖÖH



så ligger det till, haha! :)

2011-01-25 @ 21:05:15
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0