två saker.

Jag är livrädd för Clowner, och då menar jag livrädd! De är så falska och obehagliga, jag kan inte förstå hur någon kan finna dem underhållande. exempel: Jag kan knappt se en clown på bild utan att få grymt obehagliga rysningar och mild panik. Jag försökte läsa It av Stephen King (dum jävla idé, jag vet) men jag kunde bara läsa första kapitlet och sedan såg jag clowner i varenda jävla vrå i hela huset = panik. & om du någonsin utnyttjar denna extrema rädslan så riskerar du att bli lemlästad, bara en liten varning.

Jag beställde nyss Boston Legal säsong 1 & 2 från cdon. Jag har älskat den serien så länge och jag får aldrig se den eftersom den går mitt i nätterna, men nu är det slut på det, nu ska jag allt samla på mig hela serien och se på det när fan jag vill - underbart!

Clowns are Evil

- Alan Shore


Kommentarer
Postat av: Elvira

Tycker inte heller om clowner. Det där leendet de alltid ska ha på läpparna ger mig kalla kårar.

2011-01-05 @ 11:57:36
URL: http://anonvampiresdiary.blogg.se/
Postat av: moa

haha, de ÄR sjukt obehagliga! DÄRFÖR tycker jag det är ytterst underligt att dagiset i vartofta har en clown på skylten??!?!?!? fattar inte........

2011-01-06 @ 01:23:15
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Tom

Fruktansvärt bra serie!



Clowner är opålitliga, varför skulle de annars gömma sig bakom masker? De värsta är de där svartvita clownerna...



Klovn är däremot en ganska bra serie ;)

2011-01-20 @ 12:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0