creature of the night.

Helgen har varit awesome och den började hos Miriam där vi tittade på Supernatural och kom lite försent till Evelinas fest men som dom säger, fint folk kommer alltid sist.
Vi spelade Guitar Hero, dansade line-dance och åt tårta tills vi begav oss ut i natten. Jag hade så snålt med pengar att det bara blev en drink men det var riktigt god och allt som krävdes för att dansa. Ibland är det så satans skönt att inte skämmas för att göra saker, vissa vågar inte dansa förens de fått en mängd alkohol i kroppen, men varför? Jag bara kör på och dansar så löjligt jag kan. Hela kvällen/natten var otroligt trevlig.

I lördags åkte vi till Jönköping för att go nuts på Ikea men nästan inget av det jag ville ha fanns så det blev lite spontanshopping istället, jag kom hem med bla. gardiner, skor och en vårjacka (jag ska visa er sedan) och även fast det var massa bråk som det brukar bli när vi är ute så var det lyckat. Hela kvällen bestod av en massa läxor och läsning (jag saknar lov) när jag kunde varit på födelsedagsfest hos min kära vän. Jag ville väldigt gärna men det gick inte ihop.

Denna dagen har bestått av ännu mer läxläsning och Jannika var här på ett besök och vi hann se en och en halv film och prata om allt som behövdes prata om. En bra helg men jag hade inte haft något emot att vara ledig 2 dagar till.



Kommentarer
Postat av: Elvira

Första bilden gjorde mig hungrig. :) Och den sista var ju hur söt som helst!

2011-01-16 @ 23:32:27
URL: http://anonvampiresdiary.blogg.se/
Postat av: Ema

Vilken söt kisemis!

Och första bilden = OMNOMNOM!

Ser verkligen urgott ut.

2011-01-26 @ 23:28:41
URL: http://smalfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0