Jas 39 Gripen

Helgen var helt awesome eftersom den spenderades med Miriam, Louise och Elin här hemma hos mig. Vi lagade god mat, spelade sällskapsspel, tittade på supernatural, spelade wii och startade ett eget Rock Band. Ja, jag kan inte beskriva hur roligt det har varit, jag har skrattat magmusklerna av mig. Tyvärr blev det inga bilder alls men ni får ta mig på mitt ord när jag säger att det var helt jävla awesome!

Nu ska jag dock återgå till läxorna eftersom vi har både prov och redovisning på fredag. oh, joy!

Kommentarer
Postat av: Flickalilla - streamat och foto

Sv: Okej, då har jag nog inte sett den.

Ja streamat är hur bra som helst! Jag kollar ofta på streamat. Jag lägger också upp avsnitt och filmer i bloggen om du inte sett det =)

2011-01-23 @ 14:05:39
URL: http://flickalilla.webblogg.se/
Postat av: Tom

(Y)

2011-01-23 @ 18:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0