Beautiful blogger


För några dagar sedan blev jag blev för första gången tilldelad någon sorts award och jag känner mig så otroligt hedrad av att ha fått den av Sandra eftersom hon är en av de finaste männiksorna och bloggerskorna jag känner. Tack!

Fem fakta om mig:

Jag är rädd för många saker, ett urval är:
Clowner
, de är så satans läskiga, varför är det ingen som fattar men hur svårt kan det vara att förstå? De är medelåldersmän i smink som ska verka glada och roliga men som innerst inne är våldtäktsmän, seriemördare och pedofiler. Havet, jag är dock mest rädd för djuren som lever där men havet är jävligt opålitligt, djupt och hemskt.
Insekter, för de är små, äckliga och finns överallt! De kan krypa in i örat medans man sover, de kan bita en, sticka en och äckla sig. Cyckla, jag har ramlat så jävla många gånger att jag är livrädd, det läskigaste jag kan tänka mig är att cyckla i nedförsbacke. Hajar, det behövs väl ingen förklaring? Alla normala människor borde vara rädda för hajar. Trånga utrymmen, klaustrofobi? japp, det är jag det. Sätt mig i en hiss och jag har stor risk för att börja hyperventilera.

Jag älskar pingviner, de är mitt absoluta favoritdjur och det är även därför jag samlar på dem. Jag köper de mest onödiga sakerna endast för att det är pingviner. Jag har en hel del i samlingen just nu men jag kan inte ge exakt antal eftersom mitt rum är under konstruktion så är allt nerpackat i lådor. (igår såg jag en helt underbar pingvinleksak som ska införskaffas snarast)

Jag är otroligt negativ mest hela tiden och jag klagar ständigt över både små och stora saker. Jag försöker vara positiv till det mesta men i slutändan koncenterar jag mig ändå på det som var/är dåligt. Det är lite tråkigt men det verkar som de flesta tycker det är väldigt underhållande när jag sätter igång med allt klagande och det är ju positivt...

Jag har enorma problem med näsborrar, om de är olika stora så mår jag dåligt. Det låter så elakt men jag kan bli äcklad av hur någons näsborrar ser ut. Jag har till exempel enorma problem med Julia Roberts, jag tycker hon är en jättebra skådespelerska men jag kan inte titta på henne utan att må lite psykiskt dåligt och endast på grund av hennes ena näsvinge. Jag hatar det men det kan inte hjälpas, tyvärr.

Jag är nog en av världens mest känsligaste människor. Jag gråter för allt, när jag är lycklig, ledsen, rädd eller när jag bara har lyckats sätta mig i sängen utan att ramla ner på golvet. Så fort det är den minsta känslomässiga saken i en film så gråter jag. Jag kan dock inte gråta inför andra, det händer bara när saker är riktigt jävla illa.

De jag ger detta till är:
Elvira, Sanna, Louise och Elin.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Åh, så fint! (Och jag är inte heller något fan av varken cyklar eller att cykla, haha.)

2011-03-30 @ 00:47:21
URL: http://anonvampiresdiary.blogg.se/
Postat av: Elvira

(sv) Följer också alldeles för många serier egentligen. Och även fast jag lovat mig själv att kolla klart på de jag redan börjat följa innan jag tar upp en ny serie går det liksom bara inte.

Läste att den 5:e säsongen av Mad Men har skjutits upp till 2012, så jag kände att jag ville kolla klart på den ifall det inte blir några fler säsonger (för även om den kan vara lite seg ibland så är kläderna väldans snygga).

2011-03-31 @ 11:20:30
URL: http://anonvampiresdiary.blogg.se/
Postat av: Sanna

hahaha så fint!

jag ska göra det om jag hinner senare.

2011-04-05 @ 15:14:19
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: eva ageborg

Hej! Jag gillar också pingviner och vi har ett projekt där vi har pingvin som logo. Kan du hjälpa mig med att hitta en fin pingvin som vi kan ge till föresläsare som kommer till Eskilstuna. Har sökt med ljus o lykta men hittar inga fina, mest gosedjur och det hade jag inte tänkt. Helst en porslins eller träfigur. Vore kanon om det gick att hitta....



Eva

2011-11-03 @ 15:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0