Then you can call me scarface, snorting mountains of cocaine.

Det kan inte vara många som missat gruppen The Lonely Island som är kända från Youtube. De släppte nyss en ny singel som heter 'I just had sex' som spelas flitigt på radion och jag har snart lyssnat sönder deras senaste album (och det förra också). Och för er som inte hört eller sett dem ännu så måste jag dela med mig av deras awesomeness! & ni som redan vet vilka de är kan lika väl lyssna ni också.

& eftersom inbäddning var avaktiverad så kan jag inte visa den som nästan är bäst utav dem alla. Men den goda nyheten är att deras album finns på spotify, så klicka här.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Själv känner jag igen dem mer från SNL än youtube, eftersom jag är ett rätt stort SNL- och Andy Samberg-fan.

2011-05-26 @ 22:21:11
URL: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0