Sam Winchester: How the logic works.

De serier jag följer/har följt slavsikt det senaste är Glee, Criminal Minds och Supernatural men efter att de serierna har tagit slut eller börjar komma till sitt, är jag i desperat behov att titta på nya serier.
Det är här ni kommer in i bilden, jag tror säker att några av er följer grymma serier, så snälla gör mig en stor tjänst och tipsa mig om de bästa ni har?

FYI! Så var säsongsavslutingen av Supernatural säsong 6 något av det bästa jag sett och ja, den håller verkligen måttet med förra säsongens avslut som vi alla vet var episkt. Åh, jag har redan abstinens efter nya asvnitt! Avslutningen på Criminal Minds var dock en besvikelse och de som brukar lyckas så bra!

Kommentarer
Postat av: Elin

Doctor Who! Det är verkligen världen bästa tv-serie, alltså det finns de jag gillar mer, men DW är bäst.

2011-05-25 @ 23:53:28
Postat av: Elvira

Själv har jag precis börjat titta om på Criminal Minds, så jag är glad över att ha massor av avsnitt (och säsonger) att se fram emot. Andra serier jag har börjat titta på har jag för mig att du redan sett/följer (som ex. Desperate Housewives). Har du inte fortsatt kolla på Skins skulle jag tipsa om det (personligen gillar jag det nya gänget, generation tre, rätt mycket).

2011-05-26 @ 22:50:55
URL: http://anonvampiresdiary.blogg.se/
Postat av: moa

TILLBAKA TILL AIDENSFIELD!!!!! TV4GULD 19:20-21:00 VARJE VARDAG!!!!!!

2011-05-27 @ 02:32:42
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0