Somewhere, between the sacred silence and sleep, disorder, disorder, disorder

Jag har skrivit klart mitt CV och nu är det bara Personliga brevet kvar, mycket trevligt! Blev även klar med en svenskauppgift. Idag har jag också gjort massa köttbullar och min bror kom nyss med pizzabullar, gött!
Imorgon ska jag baka blåbärsmuffins till min far, på kvällen ska vi äta dom och se på Arn tillsammans. Han har väntat så på det stackarn haha.
Sen har jag fixat lite mer på bloggens design och förut förvandlade jag en nyckelring till ett örhänge och med det så känns denna dagen väldigt lyckad x)


tänk bort min extremt håriga kind!(?)

Kommentarer
Postat av: blubb

nu kommenterar jag<----KOLLA!!! x) Jag e extremt flum och uttråkad xD jätte fin blogg varför har jag inte fått se den förut xD ne men diggar ör(on)hänget sjukt mkt och blååbärsmuffins vill jag ha xD

2009-04-07 @ 21:03:14
Postat av: Marina

sv: WOHO! Lousie, du är en räddare i nöden!

Jag är också uttråkad, och det är inget kul .. som du vet.

Täckär, jag är pretty nöjd med min snilleblixt faktiskt 8] och du kanske kan få en blåbärsmuffins om du är snäll ;)

2009-04-07 @ 21:14:58
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja :)

Ja bio snart :)

Kommer du imorgon ? eller ?

<3

2009-04-08 @ 16:13:26
URL: http://oit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0