If you were a kiss I now i'd be a hug

Hej och hå! Idag går jag från 8:00 - 16:00 och efter skolan ska jag handla grejer till kalasen i helgen, det kommer bli en lång dag. Fast i andra hand så har vi nästan bara hantverk hela dagen så det blir toppen!
Jag hade en extremt sjuk dröm idag, jag var en råtta som inte kunde något om mänsligheten så en annan råtta fick hjälpa mig att förstå vad allt var. Men vi fick inte vara ifred, för det kom en trollkarlsråtta som red på en enhörning med snäcka som horn och borrade sig ner i vårat hål och skulle förstöra för oss men vi lyckades fly. Helt plötsligt var jag en liten flicka på semester med Bill Nighy och vi tittade på solnedgången och allt var så vackert tills det kom flera 100 bombplan över himlen. Det var så verkligt och jag trodde verkligen att jag skulle dö, och då vaknade jag. Great!

Igår började vi även smått med skisser på vårat projektarbete men jag har total idétorka. Så, om någon har en fin idé till något smycke så får dom eller den gärna dela med sig. ;)


Kommentarer
Postat av: sandra

gud vilken läskig dröm! jag drömde något läskigt om jättestora ormar och sköldpaddor som bodde i en gigantisk ost och de jagade mig.. och av någon anledning hade vår katt ett finger med i spelet, fast jag vet inte hur.. så efter det var jag jätterädd för honom. det var också rätt läskigt. jag tror att jag kom på det nu för att du nämnde råttor och det hör ju liksom ihop med ost... eh. eller nåt. :)

2009-08-25 @ 12:38:11
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

å låter härligt! Längesen jag var på liseberg.. Jo min var toppen med coldplay och allt :D

puss

2009-08-25 @ 18:55:43
URL: http://angelicabe.blogg.se/
Postat av: Sanna

Svar:

Haha, oj, vad snabbt! Men LOVA att du inte öppnar dom förrän imorgon! ;D LALALALALAAA! (aa)



Och hahaha, knasdröm! :p

2009-08-27 @ 15:03:49
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0