Let's rock all day and all of the night!

Idag är jag sjuk och det är ju bara toppen! Men jag har spenderat dagen med killarna på the boat that rocked samtidigt som jag fixat en ny header till bloggen. Det fick bli Emma Watson denna gången, bara för att hon är grym helt enkelt. Jag ska försöka fixa en hyfsad boat that rocked-header sedan, hade jag tänkt.
Idag fick jag även två sena presenter av mamma i form av 3 teburkar och en film, Harry Potter och fenixordern. :)

"It's good for you isn't it? You can't swim so you'll die .. quicker."

Kommentarer
Postat av: Moa

åååååååååååååååååå du är så fin jag vill bara ha dig här!!!!!!!!!!!!1111111111 och THE BOAT THAT ROCKED! JAG SÅG DEN PÅ ÅHLENS IDAG. VILLE INTE SLÄPPA. PUSSSS

2009-08-31 @ 18:13:07
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0