Tais toi mon coeur

Fortfarande sjuk men det känns mycket bättre idag så jag ska försöka läsa ut Hannibal på engelska eftersom den ska vara färdigläst efter lovet, har ungefär 200 sidor kvar men det går ganska fort om jag bara får tag i det och börjar läsa. Idag skulle jag åkt till Göteborg med lite folk men här kommer sjukdomen precis lagom, ja-a! Men erika köper iaf hårfärg till mig så vi kan fixa det på måndag, så härligt! Jag måste bara iväg och köpa vanlig hårfärg också eftersom min utväxt syns mer än vad den ska göra.
Tråkigare inlägg än detta får man ju leta efter, men jag har inget att göra ( förutom att läsa då ) Jag behöver underhållning, några tips? (A)

För omväxlingens skull blir det en fransk låt här, den är inte bra, men bra samtidigt. Jag kan inte riktigt bestäma mig, men Erikas fel är det helt klart! eller kanske Marcus?






Kommentarer
Postat av: Adore

Jag tycker inte att han är så snygg på typ kort och så, men när jag såg filmen var jag fast haha ;)



Ah.. Den där sparven Zac Efron han ska ju vara med i Pirates of the caribbean nu.. fy =/

2009-02-12 @ 15:30:04
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0