This is my mind and this is my brain

Jag somnade på matten idag, det märkte jag när erika petade på mig. mhm .. jag mår sjukt illa och jag är jättetrött! Tittade på Bolt och Wild Hogs hos Miriam idag, skitkul verkligen! Innan dess var jag Erika och Louise på stan för att införskaffa en skuttande kyckling till Louise :D Jag dör, jag är helt kär i hennes också, Bertil heter han ^^ Jag ska ha med Paul till skolan imorgon för Louise ville se honom haha. mys!  Jag borde sova snart också .. ska inte upp förens 8:30 imorgon men lite extra sömn gör ju absolut inget en vecka som den här ;) Jag ska lyssna på lite Kate Nash innan jag sover tänkte jag, Mouthwash kan jag inte få nog av! Lovlie.


skeleton boy we've been friends for such a long time

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Svar: Japp, NP i allt typ :o :s

2009-02-04 @ 07:42:32
URL: http://patricias.blogg.se/
Postat av: Patricia Klinteberg

Svar: Ja, usch, förstår det! Kan inte vara roligt.. Jag går en vecka till.. :/ Men sen har jag två veckor ledigt :) Ska upp till Gbg som sagt, och mamma gav mig en vecka ledigt till efter lovet, eftersom jag ska se Sebastian i Gbg på onsdagen :D Snällt va? Hihi.

2009-02-04 @ 16:17:54
URL: http://patricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0