Erika har en snopp lalalalaaa! likså har Thord men hans är håård (8)

Hej Allihopa! Nu har jag lite att berätta denna gången.
Först och främst så ska jag få glasögon, jag har 7 bågar här hemma på prövotid. Först var jag helt emot det här med att ha glasögon, men jag vill förbättra min syn ifall jag kan såklart. Sedan är det ju en ganska snygg accesoar, jag ska ha dom hela tiden men jag behöver inte ha på mig dom riktigt hela dagarna enligt optikern. Så jag accepterar mitt öde.

Sedan var jag, Miriam och Erika i Göteborg efter skolan i torsdags. Vi gick såklart till Rockhouse och där spenderade vi ungefär 120 minuter av våran tid haha, det finns så mycket där så man kan ju kolla runt i evigheter och ändå inte sett allt. Jag hittade iaf fyra LPskivor:
Paul McCartney - Flowers in the dirt
Whitesnake - Slide it in
Bryan Adams - Cuts like a knife
Alice Cooper - Constrictor
+ en tröja med Rolling Stones, det var rea på reapriset så tröjan kostade från början 300 :- sedan var det rea på det 179 :- och sedan rean på det så tröjan slutade på 60 :-
Sedan blev det även ett lypsyl på The Body Shop och man fick en liten present och just jag fick en mjukgörande handkräm, helt underbart! ^^ Jag fyndade hela dagen och jag spenderade inte mer än 200 spänn. känns bra! ^^

Efter synkontrollen igår var jag och min mamma ute på stan och där fick jag en foundation, ett puder, en mascara och två tröjor. bilder kommer sedan.


såhär snygg * host * är jag i brillor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0