And I say no sir, i must say your wrong

Jag har egentligen inget intressant att skriva .. men, när har jag det egentligen?
Jag har läst 110 sidor i hannibal, den är himla bra! Men Mason Verger är så sjukt mycket hemskare i boken än i filmen. Och Silence of the lambs är än så länge mycket bättre. Jag har ju lite över 300 sidor kvar så det kan ju ändras.

Jag skäms så över hur dålig jag är på Julklappar, jag ska bättra mig nästa år, jag lovar!

Det är skola igen på torsdag och vi har idrott - jävla piss säger jag till det! Men jag får äntligen träffa hela klassen igen! (: Efter skolan ska jag och Erika till Donken och på kvällen blir det jag, hon och Hannibal, en helt perfekt kväll skulle jag kalla det! ^^ Äntligen någon jag kan snacka sönder hannibal med för alla andra tycker han är läskig och filmen är så äcklig och det är så sjukt och bla, bla, bla! - Näe, det orkar vi inte med. Filmerna är inte äckliga och Hannibal är grym!

Jag känner mig så hemskt intressant, nu går jag och dör. hejdå!

Kommentarer
Postat av: Moa

dö inte! :)

2009-01-06 @ 10:50:41
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0