I'm not coming down

Land of the dead var ganska bra men inte något läskig, vilket var lite synd. Men helt sevärd!
Idag är Andreas hos Albin vilket betyder att jag har xboxen helt för mig själv!
Guitar Hero here I come!


Pappa och mamma åker snart iväg till sommarstugan och jag bestämde mig för att stanna hemma istället, jag måste städa och fixa i mitt rum så Moa inte dör när hon kommer hit ikväll. Det kommer bli bra.

Jag håller på och fixar en ny blogg också, en klagoblogg. Eftersom halva ( och lite mer ) av mitt liv består av klagan och gnäll. Så, istället för att pesta ner denna bloggen så ska jag skriva av mig där.
PS. Allt detta är ett krav ifrån Erika DS.

www.misterbellamy.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0