she was an american girl, oh yeah, take it easy darling

Gott nytt år! 2009, undrar hur det kommer bli? Jag har nyårslöften men jag lyckas aldrig hålla dom, kanske detta året?

1. Låta mina naglar växa ut ( äntligen har jag lyckats sluta bita på dom )
2. Gå ner ett par kilo. ( iaf sluta äta massa godis och annat skit och motionera mer )
3. Kämpa mer i skolan = plugga som ett as!
4. Göra 2009 till ett innehållsrikt år med resor, upplevelser och umgås  mer med vänner.

wish me luck ey?

Min nyår gick mest ut på film vi såg på Sweeney Todd, Fracture, Notthing Hill, Det våras för Hitler & Pretty in pink. Goodie-Goodie! Fracture är min senaste film, den är så sjukt bra. Jag älskar Anthony Hopkins!
Jag läste ut Silence of the lambs också. Så grymt bra! Började på Hannibal kl 2 imorse och läste till 3-4 böckerna är så sjukt svåra att lägga ifrån sig! För att citera Erika " Det kallas B-E-S-A-T-T-H-E-T Marina, Besatthet! " Men jag älskar att vara besatt av saker, det är så underbart! :D

I söndags så var vi hos Jimmy och tittade på film och kekade glass, det var skitkul! ^^ Vi såg på Step Brothers och den var så sjukt bra! jag skratta så jag inte kunde andas! den filmen kommer jag kunna se 1000 gånger om!

Dethär är bara pure awsomness:

jag dör! jag älskar Silence of the lambs! och Anthony Hopkins.

Kommentarer
Postat av: Sanna

(Fan va längesen jag kommenterade din blogg.. Jag ska börja göra det igen, jag lovar!)



Svar: Nä, den Londonresan kommer jag inte heller glömma!! <33

Nej, klart jag inte ändrat mig. Jag vill jättegärna åka till London med dig i höst. Kanske själva denna gången? Vågar du det? :P

Bra övning för om 2,5 år åker vi. YEEEAY! (Om inte du har ändrat dig när det gäller det?)



Jag älskar dig också, puss! :*

2009-01-01 @ 15:42:01
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: Moa

lycka tillll!!! du klarart. PUSS <3

2009-01-01 @ 18:07:53
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0