Hannibal Lecter är påhittad, kathy är det inte.

Så sjukt seg dag, har hantverkat hela långa dagen. Mamma hämtade mig efter skolan och vi åkte ut på en liten shoppingrunda. På shape köpte jag ett .. en .. jag vet inte vad det kallas, typ .. ljusslinge-grenar som blev jättefina i mitt mörka rum. En stor glasdiamant och 2 böcker blev det också.
Kathy Knight av Sandra Lee
, en sann historia om en kvinna som mördar sin man, styckar honom och serverar honom som middag till sina barn.
Dödlig oskuld av Jill McGown, en man åker fast för pedofili och sexualbrott efter att flickan han förälskat sig i ljugit om sin ålder. Flickans mamma blir mördad, en baby kidnappas och polisen tror att allt kan ha ett samband. låter mycket bra får jag säga.

Sedan köpte vi 3:e avsnittet av kommisarie Lynley med aftonbladet. Har redan sett den och serien är så sjukt bra! Brittiska deckare är helt fantastiska.
Det blev även två stickor och vitt garn som ska bli till en halsduk så småning om. (:


Kommisarie Lynley, smoothie och karlssons fyrkant. Det kan inte bli mycket bättre (:
Nu ska jag ta lite sen kvällsmat, pastasallad med extra grönsakskrydda. mums!

Kommentarer
Postat av: Moa

KARLSSONS FYRKANT hahahahhaha

puss<3

2009-01-26 @ 20:52:10
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0