I guess I got saved by the bell

Idag vaknade jag vid 2 och inget mer intressant har hänt sedan dess. MEN! Jag beställde nyss en bok från cdon.com och jag tjänade hela 1 krona på det köpet! Himla bra. Boken heter för övrigt "att älska som en porrstjärna".
Jag har även fått Erika att skratta och enligt henne är det ett under så jag känner mig bra. ;)
Jag är även extremt lycklig över att det är både Dexter och Harper's Island idag - som jag väntat!
Ändrade planer också, imorgon kommer inlägget om "we're free-dagarna"
puss sålänge.

Här får ni en extremt vacker bild från Backyard Babies-spelningen. Jag och Sanna längst till höger ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill också beställa en bok, I don't want to live this life, av Deborah Spungen. Har du läst den? De jag har hittat av den kostar 199kr, är inte det lite mycket för en bok? o_O

Din blogg är förresten så fin att jag lägger till den på blogglovin nu. :)

2009-07-15 @ 14:35:32
URL: http://heyfrida.blogg.se/
Postat av: V,

dunderbaaaaart!!

2009-07-16 @ 15:32:23
URL: http://pearlsofglass.blogg.se/victoria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0