People like people like people like us

Alltid lika kul att man tappat mer än hälften av sina bevakare när man varit borta ett tag. :D
Ja, jag är iaf hemma nu efter ett par asbra dagar! Det är alltid lika sorgligt att komma hem igen. Jag tänkte blogga om allt imorgon när jag har mer tid och har bilder och filmer inlagda på datorn :)
Men lite snabbt.
Jag hatar Peder lite grann...
Jag har fått en puss på kinden...
Jag har gjort lite celebrity-spotting...
Jag hatar en säkerhetsvakt lite grann...
We're free-dagarna har varit på topp helt enkelt.

Men nu ska jag dra mig iväg och se på Being Human, ha det gött!



Kommentarer
Postat av: sandra

skönt att du är tillbaka, du har varit saknad ;)

2009-07-12 @ 22:48:17
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Sanna

weleleleleleleeee, jag saknar dig. du får se till att blogga långt sen, när jag bloggat. och jag kommer blogga långt, as you know. xD och jag älskar dina kommentarer. och jag vet att det är sogligt att jag inte vet vad du heter, jag ska bättra mig. lovar. och nu känner jag att det blev väldans många och, men jaja.

självklart måste vi fira we're free fler gånger. med en massa onyttigheter. fast kanske ett roligare resemål nästa gång? (aa) ;) (och ja, verkligen. håller helt med dig! det är bara du som fattar. du fattar precis. jag älskart dig! <33)

2009-07-13 @ 00:07:49
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

ja, personlig måste den vara. =)

tack så hemskt mycket!

gillar din design också :)

2009-07-13 @ 21:35:25
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0