All the leaves are brown and the sky is grey

Igår var helt jävla fantstiskt! Nu kan jag förevigt skryta om att jag sett Beach Boys live!

Dagen började 7:30 med frukost och snack med storebror om dagen och livet i allmänhet. 9:11 gick tåget och jag var framme i Töreboda 9:47. Väntade på Moa som skulle komma vid 10:02 men tåget var försenat till 10:28. Whatever.
Moa kom vi gick till Ica och köpte lite proviant, fikade och köpte festivalpass. Sedan åkte vi iväg till Skövde för det var inga intressanta band förens på kvällen.
I skövde tittade vi i lite affärer, jag köpte strumpbyxor, vi vilade vid fontänen, köpte chips och ekologisk dricka, åt det vi köpt och sedan lade vi oss på ett par bänkar i parken och vilade lite till. Vi hade det oerhört trevligt faktiskt.
Sedan åt vi på McDonalds och stannade där i ca 2 timmar. Begav oss till stationen där även vårat tåg var försenat med ca 1 timme. Vid denna tiden var vi så trötta att vi inte kunde göra något annat än att flumma. Moa flög och jag sjöng. Det blev även en fin liten film.

Väl framme i Töreboda så tittade vi på Sahara Hotnights. Jag tycker inte om dom men dom var helt okej live faktiskt. När dem var slut så knödde vi oss längst fram. Vi hamnade sorgligt nog vid ett par 12-åriga fjortisar som hade kroppar i storlek 8-åring och dom knödde som fan. Tjejen brevid mig sade något i stil med "Jag hade en perfekt plats innan BITCHEN kom här och knödde " Jag började storlipa för jag kände mig så himla kränkt! Allt helt ironiskt men jag tror inte hon hade hjärnceller nog till att fatta det. Knökandet fortsatte och deras "koola" killkompisar joinade, men efter halva spelningen vann vi kampen och dem flyttade på sig.


Jag kan inte fatta att jag sett Beach Boys live! Det är helt galet och det känns helt overkligt.
Jag har fått en slängkyss och har haft ögonkontakt med självaste Mike Love!!!! Jag tror ingen riktigt inser hur stort det verkligen är! PLUS att jag fick Christian Loves plektrum! & att Moa fick deras spellista! Vi var så lyckliga att vi skakade och benen vek sig under oss!

PEACE!

Kommentarer
Postat av: sandra

men hjälp vad avundsjuk jag är! beach boys liksom.. åååh!

2009-07-05 @ 17:29:19
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svar; åh tusentack =)=) KRam

2009-07-05 @ 19:19:15
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: Moa

BÖRJAR SNART GRÅTA! fan jag glömmer aldrig efteråt när vi stod längst fram och jag hade spellistan och du plektrumet och vi skrek och skakade! SÅ OTROLIGT SJUKT. JAG VAR SÅ LYCKLIG. JAG ÄR SÅ LYCKLIG.



DET HÄR ÄR HELT GALET MARINA. HELT FUCKING GALET!



det var finaste ever.

<3

2009-07-05 @ 23:01:22
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0