En hektisk men rolig vecka

Det blev ingen redovisning igår, det blir idag istället. Men nu är jag inte lika nervös för jag har pratat med min kära vänner och dom ska se ner i bänken när jag läser, det gör sjukt stor skillnad. Sedan hade vi prov på grammatik i engelskan, om jag får säga det själv är jag bra på grammatik när jag ska skriva men när man ska säta dom utan meningar så har jag stora problem. Hoppas på ett VG.
Jag fick även tillbaka mitt NP i matte GODKÄNT! Jag är så jävla nöjd! Jag trodde verkligen inte att jag skulle få G, jag är så lycklig! Sedan har jag två matteprov de kommande dagarna och jag pluggar verkligen ihjäl mig, jag SKA klara skiten once and for all!

På tal om inget så har jag och Miriam har beställt tid för klippning nästa onsdag på lunchen, det behövs verkligen.

Life Aquatic. Puss!

Kommentarer
Postat av: p u s s y d o l l

Sv; Hehe dom äger! :D

2009-06-03 @ 07:53:25
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0