I wish I was could be

Suck, nyss när jag höll på och sminkade mig så kom min kära bror in i mitt rum och skrämde mig så jag fick eyeliner över hela mig, golvet och saker så jag var tvungen att byta om helt och hållet. Jag blir så trött! Det är väl bara mig sådant händer?

Idag är det iaf hantverk hela dagen och efter skolan ska jag och miriam dra ner på stan och växla in våra danska kronor mot svenska. Efter det är det plugg hela dagen som gäller, matte och svenska. Jag är så sjukt nervös inför imorgon när vi ska redovisa, jag mår så jävla kasst av att stå framför massa människor som konsentrerar sig på mig och endast mig. Jag får ångest, kallsvettas, skakar och mår illa och detta endast av att tänka på det. usch!


Kommentarer
Postat av: sandra

ååh antsy pants! den låten är så söt.

2009-06-01 @ 08:55:44
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: daniella

aw tack! :D

men du, sidan funkade inte /: elr assu det kom upp massa annat typ, haha vet inte vad jag ska ladda ner xD

jag suger på sånt! >_<

2009-06-01 @ 17:50:32
URL: http://yourethebossapplesauce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0