And what we wear is vintage clothes

Hallå! Idag har jag och min mor varit ute i secondhand butiker.
Jag köpte lite knappar, två stephen king böcker för 2 kr och en polaroid kamera. Jag hoppas att den fungerar annars får den bara finnas här hemma och se fin ut. Jag blev dock så himla ledsen, när jag tittade på böckerna så funderade jag på att titta i barnhyllan efter djungelboken men det var så mycket folk så jag tänkte vänta lite. Efter ett tag gick jag dit och såg att det inte fanns någon, då blev jag lite lagom ledsen men begav mig mot kassan med min fina kamera om något lite nöjd. Men vad tror ni inte jag ser då? Mannen framför mig har en djungelboken-bok, inte vilken djungelbokenbok som helst utan en ytterst vacker med inbunden rygg, prydd med guldbokstäver. Det var lite av det finaste jag sett så vid denna tidpunkten blev jag väldig ledsen.

oh life, how you hate me.


Men, jag har iaf påtat ihop en liten spellista på spotify som jag tycker passar alldeles utmärkt en solig dag som denna. Du hittar den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0