I went down, down so sublime, sublime

Nu är jag hemma ifrån skinnskatteberg och det känns både lite tråkigt och skönt, det har varit väldigt roligt och det kommer lite med ingående när Louise har skickat mig bilder från dagarna.

Det jag vill säga just nu är att Moa kommer imorgon, det ska bli så himla fint, jag har saknat henne till döds, som vanligt! Jag ville så gärna hoppa av i Kumla när vi åkte förbi där förut, jag orkar knappt vänta tills imorgon. ihh!
anywho! hoppas ni har haft ett fint lov hittils så hörs vi snart! :)

Kommentarer
Postat av: sandra

välkommen hem!

(och som svar på din sötkommentar: jag är också ledsen för det. jag led helvetets alla kval i lördagskväll när jag visste att du var här och jag inte var det...)

2009-10-27 @ 21:57:47
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Moa

ÅH vad jag längtar efter dig! Känns så bra att spendera lovet hos dig. Kan inte bli bättre ju. PUSS finaste vän.

2009-10-27 @ 23:37:39
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0