FUCKING MEGAVIDEO ARSE!!!

ARGH! JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!! hÄR SITTER JAG OCH ERIKA OCH TITTAR PÅ EN SKITBRA FILM MED BILL NIGHY (my new favorite badguy) SEN NÄR MAN TITTAT I 79 MINUTER SÅ KOMMER DET EN JÄVLA!!!! RUTA SOM SÄGER ATT MAN BARA FÅR TITTA 79 MINUTER PÅ EN DAG!! VAFAN ÄR DET?!
SEN! DET VÄRSTA AV ALLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NÄR VI STÄNGT NER RUTJÄVELN SÅ INSER VI ATT MAN BEHÖVDE VÄNTA I 53 MINUTER PÅ ATT FÅ SE SLUTET. VAD FAN ÄR DET FÖR JÄVLA SKIT!! jAG ÄR SÅ FÖRBANNAD! JAG ... JAG. DÖR!!!
fucktards!



(jag var tvungen att skriva av miglite bara ... öhm, ,,,, det gick bra)
(men jag är fortfarande lika arg!)
(erika hälsar!)

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Blubb

Det e väldigt irriterande när det blir så, man vill bara göra sönder allt som är omkring en! Men jag lyckades fixa det en gång så jag fick se igen efter 5 min.. mins bara inte hur x) Hej!

Peace!

2009-09-02 @ 07:01:19
Postat av: Elvira

Det hände mig en gång. Fruktansvärt irriterande. Tröttnade på att vänta och såg filmen på bio istället. Haha :)

2009-09-02 @ 16:42:32
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0