9 ¾ hogwarts express

Nu är jag hemma igen, tidigare än väntat och otroligt trött! Men resan var inte så hemsk ändå, vi såg en rolig skylt "Grundkurs i kristen tro. Start lördag 5/9" När vi var framme där vi skulle hämta moppen så gick den inte in i bilen så vi var tvugna att montera isär den. På hemvägen så åt vi på en resturang i Ljungby och gick in i någon älgaffär där jag köpte ett Elvis-kort. Hela vägen hem läste jag 'Jurtjyrkogården' av Stephen King hela resan, den är som de flesta av Stephen Kings böcker, riktigt bra! Jag skäms lite som inte läst den fast jag haft den i flera år.

Nu ska jag spendera hela kvällen på the-leaky-cauldron som alla andra kvällar denna veckan. Att det finns så många härliga människor på ett ställe förundrar mig förtfarande ^^


Kommentarer
Postat av: Elvira

Jag började läsa den boken för flera år sedan, men kom ingen vart och slutade. Känner att jag förmodligen skulle orka med den nu, måste bara leta reda på vart den kan finnas...

2009-09-05 @ 19:01:35
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0