p-party like a rockstar

Idag var jag på vårdcentralen igen och har nu fått en fuck load av mediciner som jag ska knarka i en vecka, biverkningarna jag kan få är dock väldigt oroväckande men allt är värt det om det gör så att jag kan höra igen.

Nu tänkte jag bli mer cheerful och visa lite bilder från festen i söndags, den var otroligt lyckad och jag hade så jävla kul. + att turkisk peppar shots måste vara något av det godaste någonsin.



Voldemort in the making, ögonbrynen åkte av. & om ni undrar så var vi alla dödsätare från Harry Potter.

Olivia fyllde 18 år i måndags så hon förtjänar ett stort jävla grattis! (allt ska firas med Glee säsong 2 & Beverly Hills 90210 efter jullovet - fuck yeah!)



Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh det låter som att du blir sjuk jätteofta, värsta otur :( Krya på dig! <3

2010-12-15 @ 21:05:19
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: syster

ÄLSKADE UNDERBARA SÖTASTE SYSTER! jag är så j-a ledsen för din skull! Vill átt du ska må BRA!! ALLTID du min käraste syster!! HÖR AV DIG om du är ledsen, dygnet runt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÄLSkar dej, love always

2010-12-16 @ 22:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0