show me you're psyched!

Idag drog jag iväg till skolan där det inte blev så mycket gjort. Vi drog till lärcenter för att rösta på smycken, det var inte samma kvalité på smyckena som tidigare år men det fanns en hel del fint. Vi hade natur där vår lärare berättade för oss att det var omoraliskt att äta kött, jävla idiot! Jag äter kött för att jag inte skulle klara mig utan det, jag har dåligt immunförsvar som det är pga järnbrist och diverse andra saker. Så kom inte och säg att jag är omoralisk, ass-face.

Till trevligare saker, jag hade sista provet för höstterminen idag och jag kunde inte må bättre över att slippa plugga och skriva diverse skolarbeten var och varannan dag. Nu är det bara att se fram emot ållympiaden nästa vecka och festandet inför det på söndagen. Det kommer bli så AWESOME!
& also! Supernatural säsong 5 postades idag så den kommer på onsdag. Fuck yeah!



Kommentarer
Postat av: Elvira

Skum lärare... Skulle ha svårt att inte konfrontera honom/henne om någon sagt så inför mig.

2010-12-06 @ 20:03:28
URL: http://anonvampiresdiary.blogg.se/
Postat av: Elin

Grattis till sista provet hah a:D



Och gillar gif'sen!!!

2010-12-06 @ 21:08:58
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: moa

bara för att man äter kött betyder det inte att man tycker att det är bra att människor utsätter djur för skit innan de slaktas. själva döds-processen är helt fel, men om alla ska bli vegetarianer på jorden måste vi på något sätt få djuren att sluta äta djur också, eller hur?



jag respekterar veganer, vegetarianer, osv lika mycket som köttätare. det är djurplågarna jag hatar. och det har ingenting med köttätandet att göra tycker jag.



och har man precis som du dåligt immunförsvar, måste man faktiskt prioritera sig själv. tycker jag. så ge läraren lite bajs från mig! :)

2010-12-06 @ 21:12:29
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: sandra

men får lärare ens yttra sig på det där viset? har de inte någon slags kodex att man måste visa sig opartisk inför eleverna? usch jag blir upprörd, han har väl ingen rätt att moralisera kring andra människors ätvanor? ignorera idioten. ät en biff! :)

2010-12-07 @ 14:28:22
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0