I MISS YOU I'M NOT GONNA CRACK

Jag kom hem idag istället för igår för jenny och jonas kom hem så pass sent att mamma inte orkade hämta mig därför fick jag sova över en dag till och det var helt fine by me. Jag och jenny satt och tittade på OS till 11 på kvällen och jag tyckte faktiskt att det var rätt kul, tills Anja kraschade precis innan mål. Jag var jättenervös hela vägen ner för berget, det gick så satans fort och när hon åkte för silvret så blev jag ännu mer nervös, några sekunder efter så kraschade hon. Det var så satans läskigt, hjärtat stannade nästan, jag trodde hon bröt både benen och ryggen av sig, vilken jävla tur att hon klarade sig må jag säga.

Vi hyrde film innan jenny och jonas gav sig iväg och jag hyrde tre riktigt fina filmer som jag tänkte berätta om lite senare. På vägen hem idag så stannade jag och mamma för att köpa godis på ett superbra ställe och då köpte jag även 3 filmer: the tale of despereaux (mest för att Emma Watson gör en av rösterna), Get Smart (för att jag älskar Steve Carell) och Blades of Glory (för att alla filmer som Will Farrell är med i blir automatsikt grymma)

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Det såg så himla läskigt ut när hon flög där i hoppet! Starkt av henne att ge sig ut i backen idag, dagen efter kraschen!

2010-02-18 @ 19:59:03
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

sv: Jo men det är det jag menar. I de filmer där hon t.ex. spelar mot Johnny Depp så är det alltid han som det skrivs om, och ofta Tim Burton då han brukar vara den som ligger bakom filmerna de medverkar i tillsammans. Sen även i Harry Potter, jag har inte hört nånting om att Helena är med och spelar Bellatrix Lestrange, utan det såg jag när jag såg filmen.



Jag med, hon är helt otroligt fantastisk!

2010-02-18 @ 20:28:02
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Moa

första gången jag skrek "NEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJ!!!!!!!!!!" när jag tittat på sport på tv tror jag. det var ju en upplevelse i sig.



men ja som du säger: det är ju tur att hon klarade sig!!!!

2010-02-18 @ 22:10:42
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Elvira

Såg en film vid namn Winter Passing igår som Will är med i. Den är riktigt fin & Will spelar sin roll väldigt bra. (Plus att min favorit Zooey Deschanel är med i den)

2010-02-21 @ 21:14:27
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0