HARRY POTTER and the deathly hallows


Är det någon mer än mig som dör av längtan till november? Jag kan knappt andas, jag har så höga förväntningar att jag nästan förbereder mig på att bli besviken, men det kan inte bli dåligt om de bara struntar i att lägga till extrascener som inte är med i boken och de inte visar långdragna, tråkiga scener från deras tältande.

Trailern gör mig lite besviken, de borde visa lite mer dialoger men ahhhhh! 1.57 - snapey! shit, jag kommer gråta ögonen ur mig! Ge mig november nu!

Tror ni att filmerna kommer göra boken rättvisa?

Kommentarer
Postat av: Anna

Hmm, aldrig läst eller sett en enda HP, men denna ser spännande ut!



svar: Åh, tack för tipset! Typiskt att man inte har Make up store här bara haha. Men får ta en tur till närmaste stad då!



Men usch, fattar inte hur man kan behandla patienter så. Väldigt många som säger så nuförtiden, att det bara är mentalt, att man inbillar sig själv att man är sjuk.. Min bror tex. hade problem med hjärtat, men läkaren sa bara att han skulle sluta sitta vid datorn (fast han nästan aldrig satt där). Någon månad senare fick han läggas in på sjukhuset och operera hjärtat pga nån muskelgrej.

Tråkigt förresten att du har tinnitus :(

2010-07-08 @ 14:34:35
URL: http://flowersandlace.blogg.se/
Postat av: Isa

Aldrig!

Ingen film kan göra så underbara böcker rättvisa ! Så är det bara , tyvärr :(

2010-07-08 @ 15:45:33
URL: http://isablomgren.blogg.se/
Postat av: Julia

Shit, längtar också jättemycket :DDD

2010-07-08 @ 16:03:51
Postat av: sandra

jag känner mest att det är jobbigt att det blir två filmer, då får man ju vänta ihjäl sig på del två. men ojoj, jag ser verkligen fram emot det...

2010-07-08 @ 17:58:12
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Elvira

jag slutade läsa böckerna efter den andra (har endast läst hälften av den tredje boken) - detta var precis när de kom. men nu när jag har blivit HP-intresserad igen ska jag leta reda på de böcker jag har, och köpa de jag inte har, och läsa ut dem lagom till de sista filmerna kommer. eftersom jag har växt upp med de här filmerna, och karaktärerna är lika gamla som mig-ett år äldre, känns det som en självklarhet att se dessa på bio. och jag tror att min mamma ser fram emot dem mer än jag!

2010-07-08 @ 18:25:25
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: Anna

svar: Haha, det är sant! Kanske läste första kapitlet i den första HP-boken, sen klarade jag inte av mer haha.



Yesbox, idiot va han! Alla i hela familjen "avskrev oss" eller vad man ska säga, från den läkaren efter det. Men bror min klarade sig, han mår bra idag :D

2010-07-08 @ 19:47:39
URL: http://flowersandlace.blogg.se/
Postat av: Baby Jane

Jag tror INTE filmerna gör boken rättvis, aktörerna och allt är lysande men jag tycker att de stressar sig igenom allt. Hipp och happ och hit och dit, massa bra detaljer försvinner och sådär. Jag älskar filmerna, men jag tycker att de kunde ha kostat på filmen en extra timme eller två för att få till ALLA scener så den inte går på 400km/h hela tiden. Men det kommer som sagt bli spännande att se hur de sista filmerna blir. Kommer förmodligen gråta.

2010-07-11 @ 18:22:28
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0