help! I need somebody


Veckan med Moa har varit awesome (men mer på det sedan för nu måste jag få klaga lite) men jag har gått och blivit smittad, inte lite heller. Jag tror inte att jag varit såhär sjuk på flera år, huvudvärk, feber, förkylning som leder till nästäppa, illamående, magkramper, hosta och halsont. Denna natten har varit den värsta på länge, det känns som ett under att jag fortfarande lever. Så, om någon har ett tips som fixar något av dessa sakerna så snälla hjälp mig!? Jag är desperat!

Kommentarer
Postat av: Louise

Låter inte alls bra att du blivit sjuk :( Hoppas du blir frisk tills du ska jobba :D Och vi måste träffas då!!! Saknar dig jätte mycket ju :(

Kram och krya på dig

2010-07-03 @ 11:34:56
URL: http://enogdeknut.blogg.se/
Postat av: moa

Åh, fin bild. Och förlåt igen! Ät vitaminer, typ pressa citron+apelsin och drick. Sov (inte för att det är så lätt haha). Jag tror jag håller på att bli frisk. Hoppas det iallafall. En vecka räcker tycker jag. MEN KRYA PÅ DIG NU MARINA! DU FÅR JU INTE MÅ DÅLIGT!

2010-07-03 @ 11:58:32
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Usch, så jobbigt! Hoppas du blir frisk snart! Några tips från mig som brukar funka är att äta massa c-vitamin, ingefära, vitlök, ha starka kryddor i maten. Vila är otroligt viktigt och har du fortfarande feber - håll dig sval. :)

2010-07-03 @ 17:11:28
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: jenny

gumman! du har väl inte gått och fått min skitsjukdom????? då blir det jättejobbigt för dej ett tag...stackars min älskade syster!! trösten är att det går över! kram

2010-07-03 @ 20:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0