SOME TIMES I FEEL LIKE CRYING


Först vill jag tacka för alla fina ord i det tidigare inlägget, det behövdes verkligen, ni är så fina allihopa! <3

Gårdagen var fin med Criminal Minds best of Spencer Reid som jag hade för att fira Gubler och alla läxor och förberedelser gick utmärkt även fast jag satt uppe till 2 och arbetade med förberedelserna inför skrivningen vi hade idag. Men allt sket sig. Av alla dagar jag kunde försova mig på så blir det denna. Jag vaknade runt nio idag och när jag insåg att jag missat skrivningen så var jag så jävla arg på mig själv och jag är det fortfarande. Jag kämpade så satans med att får klart allt och det var något av det svåraste jag gjort till skolan men jag klarade det och nu är allt förjäves. Det suger så totalt!

Jag tröstar mig dock med det senaste nummret av ELLE, omslaget för prenumeranter denna månaden är så satans snyggt! Jag älskar Keira Knightley hon är så satans vacker och talangfull.

Kommentarer
Postat av: Louise

ååå älskar Keira Knightley hon e verkligen sjukt vacker!

Tycker så synd om dig, att du missade skrivningen



:(((((

2010-03-11 @ 21:37:40
URL: http://enogdeknut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0