please, please, please, let me get what I want this time.

Det är så satans mycket i skolan just nu och jag känner för att ligga i en koma fram till jul. Det ska pluggas till prov i varenda ämne, inlämningar, uppgifter, muntligt nationella, läxor och allt resulterar i en jävla massa stress. Efter att nästan ha seglat igenom ettan och tvån utan massa läxor och prov så tar allt ganska hårt på en, jag har prestationsångest i princip hela tiden och jag kommer inte kunna slappna av förens till jullovet. Även fast jag klarat av en hel den uppgifter denna helgen så vet jag att vi kommer packas på mer information och mer saker att göra klart. Jag orkar snart inte mer.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vet hur det är. Du lever nu det livet jag levt i 2,5 år snart.

Men jag finns. Så säg till om det finns något jag kan göra!

2010-11-21 @ 20:04:21
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: moa

<33<3<3<33<3<3<3<3<3<33<3<3<3<33<3<3 all kärlek till dig för FAN vad skolångest kan förstöra! jag hoppas verkligen innerligt att det ger sig snart, och tills dess: man behöver inte vara bäst på allt jämt, det är inte alltid värt den där extra mödan för att nå ett högre betyg! (själv hoppade jag av en kurs, trots att den säkert hade varit nice att ha i meriterna så sket jag i det. orkade inte.)



du är bäst anyway, plus att jag VET att du är smart och duktig. beundrar dig för det, finaste bästa vän.

<3

2010-11-22 @ 21:20:47
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0