And today is her birthday.

Yes, idag händer det, jag fyller hela 20 år.
och igår hade jag mitt släktkalas och vi firade som vanligt med sällsskapsspel, väntan och mycket gott att äta.
Här kommer lite bilder:

I detta paket låg det en extern hårddisk på 1 terabyte. (min bror är allt påhittig)


Det bjöds på Key Lime Pie.

Detta var helt klart den sjukaste och bästa presenten.


Jag såg ut lite såhär.

Denna dagen kommer dock i ett senare inlägg, jag har fått en hel del fina presenter idag också.

Kommentarer
Postat av: Sanna

svar: nu flyttar jag iofs inte förrän imorgon. men tack tack tack. peppeeen. puss!

2011-08-28 @ 21:14:58
URL: http://thereisnoplacelikelondon.blogg.se/
Postat av: Man

GRATTIS! Jag dog precis. Hur smakar Key lime pie?! Och får jag stjäla din Lost-box? Jag har seriöst suktat efter den sedan sista finalavsnittet sändes. (Har alltså inte sett slutet av tv-serien eftersom jag velat köpa den maffiga boxen du numera äger.)



Sv: Haha. Jag hade också velat se The Ark en gång till, men de spelar som sagt inte heller mer i närheten. Och så åker jag på onsdag så jag har inte ens "möjligheten" att se dem om jag ens ville. :/



Jag ska studera en baskurs i tyska, åker via Uppsala universitet (och får därmed högskolepoängen tillgodoräknade), i Freiburg. Så det är som en språkkurs i Sverige, men istället praktiserar jag tyska på riktigt, så att säga. :)

2011-08-28 @ 22:37:29
URL: http://livsjakt.blogg.se/
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Grattis!



Vad tycker du om Lost reunion i serien Hawaii Five-0? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0